In de 911 Turbo van de 993 modellijn werd voor de eerste keer een dubbele uitlaatgasturbo gebruikt, met voor elke cilinderrij een kleinere uitlaatgasturbo. Het was ook het eerste turbomodel dat werd voorzien van 4-wielaandrijving.
Het front van de Turbo had drie afzonderlijke luchtopeningen en luchtsleuven voor het koelen van de remmen, laag aan de zijkant. De achterspoiler was volledig in de kleur van de carrosserie gespoten. Net zoals de Carrera 4 modellen had de 911 Turbo ook witte knipperlichten voor en rode achter.
De 3,6-liter biturbomotor leverde standaard een vermogen van 408 pk. Vanaf modeljaar 1996 was er een powerkit voor een groter vermogen tot 430 pk leverbaar, met 450 pk vanaf modeljaar 1998.
In modeljaar 1995 produceerde Porsche Exclusive een gelimiteerde productieserie (14 exemplaren) met de naam 911 Cabriolet Turbo, die als kenmerk een bijzonder grote achterspoiler had.